maandag 20 december 2010

Nostalgisch Kerst


Al vind ik stempels inkleuren erg leuk om te doen,  nostalgische kerst afbeeldingen van internet vind ik ook erg mooi en deze paste precies bij de kleuren van het papier die ik heb gebruikt. Echt een ouderwets Kerstsfeer.

Is het jullie trouwens opgevallen dat ik de indeling van mijn berichten heb veranderd?
Ik heb nu nl eerst de kaart en dan pas tekst. Volgens mij is het dan toch overzichtelijker.
Mijn eerder geplaatste berichten heb ik ook maar aangepast en de foto van de kaart verplaats naar bovenin het bericht,  dan is mijn blog tenminste een geheel en niet zo rommelig.
Als jullie nog tips voor mij hebben ze zijn altijd van harte welkom.

Materialen:
gebruikte papier is van Kaisercraft
afbeelding van internet
tekst stempel van de action
mulberry roosjes en hulstblaadjes
kant en lint van de markt
sleetje van marktplaats

Bedankt voor jullie bezoek,

groetjes, marlies



4 opmerkingen:

Gretha zei

Deze kaart is schitterend Marlies, heel mooi zo`n nostalgische afbeelding.
Je blog ziet er goed uit en strak.
Groetjes Gretha

Thea zei

Deze is ook prachtig Marlies, ik komt net bij je andere kaart vandaan.

Groetjes Thea

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Marlies,

Wow jij was vlot zeg haha
Prachtige Nostalgische kaart hoor^_^"
Heerlijk scheuren en met lintjes werken
ik hou daar ook wel van.

Hele fijne Kerst!
tot blogs:)

Lieve groetjes
Sonja

arjette zei

Hoi hoi,

wat een mooi kaartje!!! Héél mooi plaatje zeg!

gr. arjette.