woensdag 10 augustus 2011

Truly Scrumptious Challenge - Lace

Alweer twee weken om en tijd voor een nieuwe challenge bij Truly Scrumptious en dit keer willen we 'Lace', 'Kant', zien en dit is mijn bijdrage als DT ervoor. We worden gesponsord door Stamp and create en er zullen vast en zeker weer leuke digi's te winnen zijn.


Two weeks have passed and it's time again for the new challenge at Truly Scrumptious, this time we would love to see 'Lace'. We are being sponsored by Stamp and create.

Papier is van Pion ook het plaatje is van Pion
EK, bloemen pons en een randpons van een onbekend merk
Bloemen, lintje, parelbrad, plakparels en natuurlijk een kantje.
Ik hoop dat deze vintage kaart bij jullie in de smaak valt.

Liefs Marlies

52 opmerkingen:

Fleur zei

Wow this is so beautiful, BIG HUGZ Fleur xXx

Mandy zei

Oh wow stunning card Marlies, so very beautiful, I love the image you've used it's adorable.
I hope you had a good holiday :)
hugs Mandy xx

Mandy zei

Hun please could you let me know where the image is when you have a mo :)
xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, heel mooi papier en lief prentje.

groetjes joalnde

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een mooie vintage kaart super mooi!
Groetjes Jolanda.

Sieta zei

Prachtige kaart is het geworden Marlies.

Lieve groetjes Sieta

Sanne zei

Prachtig! Wat een schattig plaatje! Ik ga me van de week ook aan een vintage-kaartje wagen. Hopelijk wordt die net zo mooi als die van jou.

Liefs Sanne

Marianne Reijgersberg zei

Schitterende vintage kaart is het geworden. In een heel mooie combinatie met je plaatje, papier en kant.
Groetjes Marianne

heidy zei

Wat een pracht kaart Marlies!
Groetjes Heidy

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart Marlies.
Mooi papier en de plaatjes van pion zijn ook zo mooi hé.
Fijne dag groetjes Jannie.

Willy's creations zei

Pr4achtig kaartje heb je gemaakt...mooi met het piondesign afbeelding!

Groetjes,Willy

Frosien zei

Een prachtige kaart Marlies, leuk plaatje heb je hiervoor gebruikt en je hebt hem netjes afgewerkt hoor! Groetjes Frosien

corryskaart zei

hoy marlies
wat een prachtige kaart om van te watertanden:-)) groetjes van corry

regina zei

een schitterend kaartje!!

een heel mooi plaatje en mooi papier!!

gr regina

gré zei

een heel mooi vintage kaartje

groetjes gré

Christina zei

Dat is weer een plaatje geworden Marlies!!
Groeten Kristel

Marijke zei

Valt zeker in de smaak, wat een prachtige vintage kaartje!
Groetjes, Marijke en Chantal

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige vintage kaart marlies.
heel mooi bloempjes en kant.

groetjes karin

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje marlies
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Agnes zei

Beeldschoon kaartje Marlies!
Geweldig mooi gemaakt!!
groetjes, Agnes

Marjan zei

Prachtig gedaan Marlies, mooie vintage kaart is erg mooie zachte tinten.

Groetjes, Marjan

greet zei

Wat een prachtige vintage kaart. Je detials zijn weer supermooi.

Groetjes Greet

Corrie zei

Wauwwww marlies
wat een schitterend kaartje
Groetjes Corrie

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Marlies,zo lief plaatje.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Irene zei

Of hij in de smak valt? Wat dacht je......zo'n beeldschoon kaartje is een feest!!

Groetjes, Irene

Unknown zei

Hoi Marlies

Ik vind het een plaatje van een vintage kaart super gedaan

Liefs Nellie

Elly zei

Een erg mooie kaart,geweldig hoe je het papier tot zijn recht hebt laten komen met een mooie afwerking!

Groetjes Elly

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een prachtige vintagekaart Marlies! Alles past zo goed bij elkaar en de afbeelding is super lief. Echt een topkaart!!

Liefs,
Wendy

Janny zei

Wat een supermooie kaart, en wat een lief meisje.
mooie tintjes.
gr. Janny

Mandy zei

Thanks for the info Marlies.
Have a lovely weekend hun :)
hugs Mandy xx

scrapcreations-judith zei

Wat een super lief kaartje. Helemaal in mijn stijl, het vintage.
Groetjes Judith

Inger Harding zei

Wowwww I love your vintage card Marlies!!!
Everything looks so beautiful and lovely put together!!

♥ Hugs, Inger

Anja´s kortkreasjoner zei

Oh my, just love the vintage photo! And all the fab details. Just a perfect vintage card :)
hugs, Anja

Patricia zei

WAUWIE, echt een schitterend mooie kaart. Groetjes Patricia

Jolanda zei

Hoi marlies,
Leuk dat je volger bent geworden en ik ben ook eens bij jou komen neuzen. Wat een prachtige creaties zijn hier te zien zeg! Ben ook volger geworden...
tot blogs!
grzt Jolanda

Cynthia zei

Wauw Marlies wat is ie mooi. Weet niet waar ik moet beginnen. Het plaatje is echt een schatje, het papier is heel mooi en de aankleding maken het geheel echt helemaal af. Super!

Groetjes,

Cynthia

manuela zei

Wat een schitterende kaart
Mooi papier en de plaatjes van pion zijn ook zo mooi hé.

groetjes manuela

Ellen zei

Hoi Marlies
Wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt,zo mooi!!
Wil je ook even bedanken voor je altijd lieve berichtjes op mijn blog, dat waardeer ik enorm meis !!
Gr, Ellen

Jolanda zei

Heel Mooi!!! your card is so beautiful - I love it!!!!

Janny zei

Hoi daar was ik weer, je schreef over de woordverficatie, volgens mijn zoon moet deze aan blijven staan, ik ben geen computer genie,zoals je al gemerkt zal hebben dus hou ik het maar zo.
liefs Janny

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Marlies,
Ik vind je kaart echt super. En de afbeelding is echt zooo lief.
Groetjes Mirande

Christa zei

Hoi Marlies , wat een prachtige vintage kaart is dit !! Helemaal mijn stijl....Ik heb ook meegedaan aan deze challenge. Creatieve groetjes van Christa.

Alina zei

Hoi Marlies, een super mooie kaart, zoals altijd!

Je vraagt over de kleuren die ik gebruik voor de huid, dat zijn dus Soft Pink C170 en dan voor de wangetjes Deep Red C130. Dat is alles.

Groetjes,
Alina

Anneke. zei

Prachtige kaart, Marlies. Het pion papier leent zich heel mooi voor vintage kaarten. Leuk!!
Groetjes Anneke.

Lenet zei

Wat een pracht van een kaart, heel mooi.

Kim zei

Wauw! Wat is het weer een onwijs schitterende kaart! Super mooi papier en je details zijn ook weer helemaal top!

Groetjes Kim

WILMA zei

Schitterende vintage kaart heb je gemaakt Marlies! Mooie combinatie van papier en kleur! Knap gedaan!
Liefs Wilma

Marita zei

Beautiful♥.

Hugs Marita♫♫

Heidi zei

Gorgeous!
Beautiful design:)
Thank you for your sweet comment.
Hugs, Heidi:)

Vera zei

Wow dit is echt een supermooie kaart Marlies!
Zulke mooie details, prachtig papier :)
En dan zo;n schattig vintage plaatje maakt het helemaal compleet!

Groetjes

Vera

Jaimy zei

wat is dit een prachtige kaart zeg!
echt heel mooi gemaakt.

(op mijn blog geef ik een candy weg misschien vind je het leuk om mee te doen?)

Groetjes, Jaimy

Elizabeth zei

Schitterende vintage kaart!!